fbpx

Našli jste v „Reportu“ oblast k zlepšení?

Napravit svou online reputaci můžete nyní jednoduše a rychle. Jsou ve vašem reportu věci, které je potřeba zlepšit, ale nevíte jak na to?

Jak report jednoduše využít ve svůj prospěch? Vidíte všechny základní oblasti, které jsou důležité pro budování skvělé online reputace. Čím horší známka – tím větší příležitost se oblasti věnovat a rychle zjednat nápravu. 

V tomto příkladu vidíme, že pro rychlé zlepšení reputace a získání více zákazníků a lepších pozic ve výsledcích je potřeba se zaměřit zejména na práci se sociálními sítěmi, zlepšit lokální SEO a věnovat se recenzím. Zde je stav reputace firmy hluboko pod konkurencí a jakákoli pozitivní změna bude mít velký pozitivní vliv na její obchodní úspěch.

Jenže jak to udělat rychle,  jednoduše a efektivně? Pro každou firmu to znamená spoustu práce.

Naštěstí je tu novinka na českém trhu – balíček nástrojů Online START, který vše zjednoduší, zautomatizuje, urychlí a obratem pomůže výrazně zlepšit online reputaci vaší firmy.

Právě teď pro vás s výhodou 50% dotace od nás – místo 5.670 Kč jen 2.835 Kč na celý rok

S Online START můžete snadno spravovat své podnikání a jeho reputaci na internetu a výrazně zvýšit viditelnost v online vyhledávačích.

A jak konkrétně?

Časté nedostatky a příležitosti ke zlepšení vyřešíte jednotlivými nástroji v balíčku Online START.

Firemní profily na internetu

1. Neúplné nebo nekonzistentní informace

„Naše kontaktní údaje jsou na internetu nesourodé, nikdo se v tom nevyzná.“

Aktualizace a udržování konzistentních informací na 19 službách internetu – Google, Seznam, Apple, Bing, Facebook

2. Malá online viditelnost

„Když hledají naši firmu online, je to jako hledat jehlu v kupce sena!“

Lokální SEO pro zlepšení pozic ve vyhledávání

3. Zastaralý a neatraktivní obsah

„Je to frustrující vidět, jak naše online prezentace zaostává, zatímco my se neustále vyvíjíme a rozšiřujeme naše služby.“

Pravidelná aktualizace obsahu a fotografií k zvýšení důvěryhodnosti

Správa recenzí a hodnocení

1. Recenze a špatné hodnocení bez odpovědi 

„Naše úspěšnost klesá a my jsme bez nápadu na zlepšení.“

Nástroje pro efektivní reakci a řízení recenzí

2. Špatné průměrné hodnocení

„Máme dost negativních komentářů a my bezradně přihlížíme.“

Sledování klíčových slov a trendů, analýza příčin a návrhy na zlepšení

3. Dotazy a odpovědi na Google

„Někdo se nás něco ptá a my o tom ani nevíme.“

Budování bližšího vztahu se zákazníky

Zvýšení angažovanosti na sociálních sítích

1. Nízká interakce na příspěvcích

„Na našich sociálních sítích je mrtvo.“

Vytvoření atraktivního obsahu a interaktivních kampaní

2. Omezený dosah příspěvků

„Ani se nesnažíme s příspěvky, protože nikdo nereaguje.“

Strategie pro zvýšení dosahu a cílení na správné publikum

3. Nedostatečná frekvence příspěvků

„Potřebuju, aby moje příspěvky byly pravidelné, ale nemám čas je pořád hlídat.“

Plánování a automatizace pravidelných příspěvků

Nečekejte, začněte zlepšovat svůj online výkon už dnes!

Nevzdávejte to!

Pokud pro vás není pravý čas pro pořízení balíčku Online START, doporučujeme vám prozkoumat naše webové stránky. Najdete tam široké spektrum informací, které se podrobně věnují problematice online marketingu. K dispozici je také náš blog plný článků a rad, které vám mohou pomoci zlepšit váš online marketing na vlastní pěst. Jsme tu pro vás, abychom vám poskytli veškeré informace, které potřebujete pro úspěšný online výkon vašeho podnikání.